Welcome, Guest. Please Login or Register.
27.05.24 at 14:26:42
Home All forum attachments and linked/autosaved images Help Search Login Register Sprache umschalten für Gäste

Pages: 1
Send Topic Print
Darstellung Umlaute / display of mutated vowels (Read 1343 times)
Manfred
TR1 Board Administrator
*****


Take it easy!

Posts: 407
Gender: male

Bike: Yamaha TR1 '81 (bought September 1984 as new)
Darstellung Umlaute / display of mutated vowels
05.04.18 at 23:39:51
 
Schon lange überfällig, habe ich die Darstellung von Umlauten auf TR1.de zum quasi Standard (für Experten "utf-8") geändert. Die meisten Nachrichten hier im Forum sind umgestellt und sollten korrekt dargestellt werden. Die Seiten außerhalb des Forums stelle ich bis zum Wochenende (8. April) um. Wenn ihr dann noch Nachrichten oder Texte auf den Seiten von TR1.de mit dem Zeichen "�" entdeckt, bitte ich um eine Mail mit Beschreibung bzw. Link des Fundorts.
--
Long overdue, I changed the display of mutated vowels at TR1.de to the quasi standard (for experts "utf-8"). Most messages here in the forum have been changed and should be displayed correctly. I'll fix the pages outside the forum until next weekend (April 8th). If after then you still discover messages or texts on the pages of TR1.de with the sign "�", please send me a mail with the description or a link of the page.

Manfred

 
 

Don't ask me anything technical about the TR1!
I'm the computer guy, not the mechanic!
CoolCoolCool
Top of page
View Profile WWW   IP Logged
Gredner
TR1 Board God Member
*****




Posts: 783
Gender: male

Bike: Tr1, ´81, grün
Re: Darstellung Umlaute / display of mutated vowel
Reply #1 - 06.04.18 at 09:07:55
 
Hallo Manfred,
ich wollte nur mal Danke sagen, für alles was du hier auf der Seite tust.

 
 

Gruß Karsten
Top of page
Email View Profile   IP Logged
Manfred
TR1 Board Administrator
*****


Take it easy!

Posts: 407
Gender: male

Bike: Yamaha TR1 '81 (bought September 1984 as new)
Re: Darstellung Umlaute / display of mutated vowel
Reply #2 - 06.04.18 at 17:27:54
 
Gerne Smiley freut mich.

Zurück zu den Umlauten: Auch die letzten beiden Threads sind jetzt korrigiert. Im Forum habe ich noch ein Problem mit der Darstellung der Umlaute in Mailbenachrichtigungen bei privaten Nachrichten. Das muss ich mir noch ansehen...
---
Back to the mutated vowels: The last two threads are now corrected. In the forum I still have a problem with the display of mutated vowels in mail notifications from private messages. I have to look info this ...

Manfred

 
 

Don't ask me anything technical about the TR1!
I'm the computer guy, not the mechanic!
CoolCoolCool
Top of page
View Profile WWW   IP Logged
hornschorsch
TR1 Board Extraterrestrial Member
**********




Posts: 2768
Gender: male

Bike: TR1, SR500, XJ650-Turbo, RD350-YPVS, R[DG]500
Re: Darstellung Umlaute / display of mutated vowel
Reply #3 - 06.04.18 at 18:26:52
 
Servus Manfred,

auch nachmal Danke für die viele Arbeit mit der Seite. Die Mails bekommst du auch noch hin! Wink Mutated vowels...

 
 

Gruss,
Schorsch

Fahrt so schnell ihr könnt, so lange ihr noch könnt!
(Uli Peil im XJ-Forum)
Top of page
View Profile WWW   IP Logged
Pages: 1
Send Topic Print